Followers

Saturday, February 5, 2011

PULANG JUA

lamanya x hupdate
hahahhahaaha
sebenarnya baru lik dari camping ni
setelah 5 hari merantau di KELANTAN,
akhirnya pulang jua ke PULAU PINANG,
BEST X?gila kau x best,mesti la best
tambahan pegi dengan lecturer yang sporting 
asyik melarikan diri je,
hari first sampai tu tu iaitu selasa,kami kemas2 tempat kem
dirikan khemah semua,then kami ke rantau panjang
GILA2LAH,TERBELIAK+EXCITET AKU KAT SITU DENGAN BEAR2 YANG SANGAT BANYAk+MURAH 
kau rasa aku beli x?haruslah.....
gila kau x beli
menyesal kot lau x beli,mau balik tereyak sowang2 aku lau x beli,menyesal...
hahahhahaha
ari rabu 2 kami ada xtiviti explores,gila kau  48km
kau sanggup?aku?mmg x ah...
rasa cm nk tercabut kaki,tapi nasib baik lah aku ada adik2 yang hiburkan aku
masa g tu jalan ngan 3 adik-adik yg baru lepas spm n tgah stpm
masa balik tu jalan ngan 4 org adik2 yg tgah stpm
ada sorang ni setia jalan ngan aku,yg 3 tu kadang2 depa jogging
fuyooooo,tabik ah...wlpun jalan jaoh depa masih da tenaga nak jogging
yg setia tu lak asyik mengusik aku ja
"kak,ada moga depan tu"
"kakk,ada moga dok ikut kak"
"kak,ada moga dok tgok kak kat pokok pisang"
hahahhahaha
tau moga tu apa?mcm cik HAN.. la, paham dak?
explores tu da 6 check point
yg 1 kami masak,2-jawab soklan,3-wat colek malas,4-mancing tanpa joran
tu ja yang kami sempat
lagi 2 x smpat
dah mlm dh
hari ke3 iaitu khamis ni aku xcitet kit nak cite
min paintball,mmg paint la
hahahhahaha
masa nak min tu ketaq siot,mmg sah2 lau kena peluru tu sakit
mmg best,aku x kna langsung peluru....
dasyat x?
hahahhaha
jgan berangan doh,tu tuk 2 games ja,games yang ke3 aku kena 4bijik bertalu2
ko rasa cmna?
sakit smpai treyak dalam tu,xsmpat kuar gelanggang dah
hahahahhahaha
sebenarnya sakit tu ditambah ngan sakit bila kena tembak ngan membe seniri.
kebetulan games ke3,kami kena lawan ngan team psp seniri
ko rasa cmna?pedih hati n badan kan
padahal sebelum tu dh bincang jgn tembak org,tembak belon
siotttt jakan,tpi aku dh maafkan dak tu
dia mai mintak maaf
petang tu ada flying fox n repailing
aku gagahkan diri wlpun sakit badan kna paintball+sakit kaki explores marin x hbis g
mlm khamis tu sepatutnya ada ceramah,tapi kami larikan diri bersama bas dan pemandu yg sporting ke wakaf che yeh,tapi bak kata aimi "mlm ni kita p wakaf maknyeh"
hahhahaha
jumaat lak pagi tu ada larian komando
tapi aku x p,aku larikan diri dengan alasan nak masak
hahahhaha
bukan masak pun
tolong sket2 ja....petang tu ada apa ntah,kami larikan diri p mandi air terjun kononnya
tapi bila dah smpai ke destinasi yang agak jauh tu,bas lak x muat masuk...
jalan sempit...punah harapan n excitet kami nk mandi
kami cuma p jalan2 cari kopok ikan ja
mlm tu ada malam kebudayaan,team psp wat lakonan....
ari sabtu adalah hari TERAKHIR kami kat ctu
kami bertolak selepas istiadat pagi lam kul 11 kot x silap n sampai d
POLITEKNIK SEBERANG PERAI jam 6.30 petang lebeh kurang
balik tu aku da xtiviti g
hahahhaha
g min bowling d pacific bersama SYAMIL,MAT J,WAN n EZA

     

No comments:

Post a Comment